nuffnang gadget

Nuffnang Addsense

anybody interested, just click on it to Follow by Email

Tuesday, February 3, 2009

karniawan




ni gambar masa perasmian...bergaya tak?hehe





barisan pembentang rancangan periagaan UDM


Karniawan
Erm…ni gamabar masa sy gi KARNIAWAN baru-baru ni…kat UUM>>
Best gak tempat tu…tak pernah li dalam hdup tgk da pasar malam yang orang buka dalam kampus..kawasan n pemandanagn yang menarik..n yang bestnya da mall kat U..hehe.habis duit saya bli barang…tambah2 da pc fair time 2…
Sy kena bentang RP>>>specialist roti canai….best betul gi sana…kitaorang punya booth (UDM) dok dkt2 ngn booth UNIMAP..UKM..UTEM..yg lawaknya,punya rapat nya kita orang siap boleh tertukar mana 1 tuan kedai…yg ni tolong jual u kedai ni..yg trlepas kat stu…yg 2 gi lelong kedai ni punya..hehehhe..meriah kan…tp untung kita org pun leh tahan..brg pun hamper habis…yelah,dari pg dok sound…tudung2..kain sarung2..sos2…kepok2…budu tak dok, tapi ramai yg pakat cari…
Lepas ni orang ganu n klete kna bawa budu pi kedah naaa…..hehe.sian org kedah tak dapat try budu..
Whateva,suma fun…banyak pengalaman…n friends at sna..mg ukhwah kekal slamanya…

1 comment:

Anonymous said...

dekat ngn gerai unimap, ukm, utem je..xckup jiran lg tu..jiran sblh kanan sbelah kiri tlupe eh? =)

terima kasih..datang lagi


inna solati..wa nusuki..


coretan rinduku

Labels

SMILE

Life's Too Short
Grab a Funny Picture from pYzam.com

Search This Blog

Loading...