nuffnang gadget

Nuffnang Addsense

anybody interested, just click on it to Follow by Email

Friday, July 31, 2009

musykilku pd soalanmu



kata orang : "bersatu kita teguh, bercerai kita roboh.."
"bila bersama kita kuat, bila berpisah kita lemah"

macam-macam kata-kata hikmah n hukamak yg boleh kita gunakan bagi melambangkan kehidupan bersama itu penting..tp pernahkah kita terfikirkan..adakah kita sentiasa bersama yg berhak ke atas keseluruhan urusan kita...

persoalan "hai,sorang je ke?""awak sorang je ke datang program ni?""eh, awk xda geng ke?"
ana pelik...sedangkan ana tak pernah rasa keseorangan..tak pernah rasa kesunyian..n ana yakin sahabat-sahabat ana pun boleh buktikan..ana bukan moody n fierce person..
why?????shuold i tell this??

em..fil haqiqah..ana tak pernah keseorangan..tak pernah hilang sahabat..ana ada sahabat baik,rapat, dimana-mana, bebagai U,kos n program,negeri..n macam-macam..
but, I already had my best friend,belove n importan friend in my life...
bukan sekadar teman tp sntiasa setia disisi ana walau sudah banyak kali ana lalai n leka..ana suka-suka hati tingglknNya..tp kasih sayang n caring pdNya tidak pernah hilang..malah bertambah lagi..alangkah untungnya dirimu andai mampu merasa cinta Ilahi..cinta kasih yg tiada ternilai..tempat bergantung harap yg tidak pernah putus, tempat mengadu yg tidak pernah mengeluh..hanya pada ALLAH diserahkan hati ini..tmpt pengharapan yg tidak bertepi..tidak akan ditinggalkan walau sekali..terima kasih Ya Allah..bimbinglah hati kami agar sentiasa berada di jalan tarbiahMu.. stakat ini dlu sampai disini..doakan mg kita sntiasa terbuka hati u mendapat hidayah_NYA

1 comment:

Ummu Zaqeera said...

Salam..

Kak...syukran bg tguran ni..trasa gak ..hehe..ana ni asyik nk cari kwn jer...pdhl ALLAH kan ada..

terima kasih..datang lagi


inna solati..wa nusuki..


coretan rinduku

Labels

SMILE

Life's Too Short
Grab a Funny Picture from pYzam.com

Search This Blog

Loading...