nuffnang gadget

Nuffnang Addsense

anybody interested, just click on it to Follow by Email

Thursday, March 26, 2009

PROMOTE HPA


salam ceria buat semua pegguna produk walau apa pun jenama yang anda gunakan..cuma kita sebagai umat Islamhendaklah membuat pilihan yang terbaik...yang halal...barulah diri,keluarga,keturnan terpelihara...bnyak penyakit berpunca dari perut...pe yg kita makan penentu kesihatan kita...jd kat sni ana sbg pminat busines nak promote salah satu jenama produk orang Islam yang dijamin halalan toyyiba..bkan cakap saja nak mempromote tp dari survey dan kajian...TAHNIAH ana ucapkan pada syarikat ini dan bukan pd pegurusnya shj malah pada seluruh barisan penggerak HPA. moga terus maju dalam menaikkan dan memperkenalkan produk orang mukmin..


ni salah satu dari produk minuman yang ana dah rasa...
BEST..walaupun ana bukan dari jenis suka minum air gas...
dari dok beli prduk yahudi dan zionis...tp ana yakin air ni boleh gantikan produk org2 kafir...bertukarlah..cuba yg baru yg lebih meyakinkan..suma ni u agama kita jg..
coca cola > RADIX COLA...KFC > RFC..PEPSI( pay every peny save Israel)>pe2 lagi..
citer pasal KFC ni..anauca tahniah pada JOHOR BERHAD kerana berjaya mengusai produk ni.jadi bolehlah yakin n lebih bek beli kfc dari mcD yg blum diyakini...cuma isu org dok boikot skrg ialah...6% dari saham KFC masih disalurkan pada YAHUDI..
maka, ana doakan mg JOHOR BERHAD dapat hasilkan produk sdn shg dapat reject produk YAHUDI ni dikalangan masyarakat kita..tp ana tahu tahu suma ni tak semudah kata2


yg ana dapat tgk HPA dapat maju selangkah demi selangkah..dan ini juga yang ana harao pada pengusaha produk2 orang Islam hari ini..ana tahu ramai yang guna nama produk dgn nama Islam sbb permintaan tinggi..tapi hakikatnya mereka hanya membayar untuk kilang2 orang kafir bagi membuat produk atas nama mereka..terutama bagi produk kecantikan..ramai org berduit mcm artis2 bolehla nak buat..kdg2 antum nak tahu tak..antum dok gaduh2 "aku guna produk ni bagus,i2 bagus" padahal dari kilang yg sama cuma artisnya len...aduhla dunia sekarang senang...jadi jujurlah dalam urusniaga kita kerna di akhirat kelak kita akan ditanya tntg urusniaga i2..kalu kena caranya niaga..sambil dpt dwit kita blh dpt pahala..

ni pula ubat gigi HPA...kalu nak beli HALAGEL pun ana promote, HPA da saham gak dlmnya..
maafla ana ni kalu bab niaga..cakap dr pg sampai malam pn tak henti...BEST NIAGA...kat U ni pun dah mcm2 pengalaman ana kutip...dari buka kedai sdn masa karnival sukan, jual keropok segera n makanan ringan,jal button n penanda buku,jual nasi lemak,nasi goreng n hot dog..macam2...kalu program pringkat ipta pun tak pernah lari...mcm kursus ASAS KEUSAHAWAN..PERHIMPUNAN PEMIMPIN KEUSAHAWAN peringkat ipta..KARNIVAL KEUSAHAWANAN prgkt ipta..siap kna bentang RP tp tah menang..hehehe...k,ana kna stop dl..test n exam dah dekat..doakan ana...

kalau yg dok kat kuala kangsar : blh hubungi: En Ahmad Shukri u lebih detail(013-5104661)
terima kasih n maaf da tersalah kata...

No comments:

terima kasih..datang lagi


inna solati..wa nusuki..


coretan rinduku

Labels

SMILE

Life's Too Short
Grab a Funny Picture from pYzam.com

Search This Blog

Loading...